اخر الاخبار

فوضى الإعلام الرياضى زادت عن حدها .. بقلم Massra


فوضى ..!!


فوضى الإعلام الرياضى زادت عن حدها

، وأرى أن من يقوم بتحليل أداء أو التعليق على اى مبارة ان يلتزم الحيادية فى أسلوب تناوله

بعيداً عن الانتماءات وبعيداً عن التعصب الأعمى ودون المساس بما هو خارج عن المألوف

لو الكل التزم سنكون فى مصاف الدول العالمية فى جميع الألعاب

ويهمنى فى هذا المجال ان أحيى الكابتن الكبير طاهر ابوزيد فى برنامجه المقدم على الفضائية والرياضية المصرية

فى تعليقاته هو ومن معه فى الاستدويو التحليلى فهو يعطى لكل ذى حق حقه وله الحق فى كل ما يقوم به

- طول عمره لاعب فنان ويحترم نفسه ويحترم الآخرين شكرا له ومن معه


زملكاوى قديم
Massra

نشكرك يا Massra على تفاعلك معانا
وانا معاك فى رائيك ده
وفعلا عندك حق فى ان الاعلام الرياضى بقى فوضى
كل واحد بيستخدم برنامجه فى شتم وسب ومحاربة اى شخص يقف امامه
اما بالنسبة لموضوع مباراة الزمالك والانتاج انا اتفرجت على الماتش
وكنت ملاحظ ان الانتاج مش بيلعب بقوة زى ما كلنا كنا متعودين من الانتاج فى معظم مباريته
وانا والله بحب الزمالك بس انا اهلاوى لكن حاليا انا بتمنى الزمالك يكسب كل مباريته ماعدا لما يلاعب الاهلى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق